Thursday, May 28, 2009

MU KALAH..BEST GILER..


Tak terchallenge Ferdinand dgn Messi tu.

BARCELONA 2 VS MU 0

Yes...tak sia2 aku bangun pg tadi buat julung2 kalinya. Satu yang aku rasa berpuas hati adalah sebagai pengajaran buat CR dan penyokong MU, over confiedent, konon handal sangat..geram plak aku ni..hehe..CR tu bukan apa, yang aku nampak style dia agak berlagak sebelum game dan waktu perlawanan. Bila agak tertekan main agak kasar, cuba provok player lawan. Dah tu mana taknya, player PRO katakan, tapi tak boleh nak buat dan rancang gol..apa barang..kehkehkeh..

Seketot-ketot Messi tu, hah lagi bagus dari CR yang sejinjang-jinjangnya tu. Kebanyakan player2 MU semalam mcm goyang, sampaikan nak pass bola pun hancur..goyang la tu..Buat penyokong MU, kekuatan MU dalam EPL je, ahahah. Belum start game MU segalanya, bila kalah dia ni main macam apa la, dia tu main macam apa la. Tahun lepas pun dgn Chelsea, menang pun penalti.. Tu aku kata, standard EPL je.. Pengajaran penting usahlah mendabik dada, bola belum bergolek tapi dah berdegar-degar.. Sekarang, berkabung la komeeee.....

No comments:

HAKCIPTA TERPELIHARA WAN2DAY 2010