Friday, November 13, 2009

REGU FC : Update

Salam,

Di atas kehendak team Regu fc, pasukan kami telah mengenalpasti untuk melakukan sedikit rombakan yang terakhir lagi muktamad dan tepat. Terdapat seorang pemain ( Haznan ) terpaksa kami gugurkan dari pasukan di atas faktor kecederaan yang berpanjangan, juga mengelakkan sebarang risiko yang akan mendatang tanpa diduga. Bagi mengelakkan sebarang gangguan dan permasalahan dalam team, beliau menerima dengan terbuka hati serta memahami kehendak pasukan. Terima kasih di atas sokongan yang diberikan.

Dan terdapat salah seorang pemain ( Amran ) yang dinaiktarafkan dari pemain kepada jurulatih. Memandangkan jawatan jurulatih masih dalam kekosongan serta merangkap juga sebagai pengurus bagi mengendalikan team sepanjang perjalanan liga ini berlangsung.



Dengan itu secara automatiknya, pasukan telah membawa masuk lagi 2 orang pemain baru bagi menggantikan tempat Amran dan Haznan yang digantikan oleh Aswad dan Jai.

Malam tadi berlangsungnya satu lagi perlawanan persahabatan dengan JPS yang berkesudahan kemenangan yang besar. Aswad dan Jai menunjuk satu gerak permainan yang mengikut kehendak team, adalah pilihan tepat untuk menggerakkan lagi bahagian serangan. Diharapkan momentum dalam perlawanan sebenar amat2 lah menyerlah termasuk pemain2 yang lain.
good luck Regu fc...

-wan2day-

No comments:

HAKCIPTA TERPELIHARA WAN2DAY 2010