Monday, March 29, 2010

FUTSAL - Keputusan terkini Liga Futsal Ahad

Pada 28 Mac 2010, berlangsungnya satu perlawanan Liga Futsal Ahad yang melibatkan pasukan X T Team dengan KPJ ISH B dengan kesudahan pasukan X T Team berjaya mengalahkan KPJ ISH B dengan 9-4. Ini bermakna mata pasukan Regu dengan X T Team telah sama yang hanya membezakan jaringan gol di mana pasukan Regu melebihi jaringan gol.

Namun peluang untuk melayakkan ke Suku Akhir telah terbuka kepada 3 pasukan iaitu Regu Fc , X T Team dan Reggae Fc. Harus diingatkan bahawa pasukan Reggae fc masih mempunyai baki perlawanan sebanyak 3 perlawanan. Dan ini pasukan Reggae fc berpeluang untuk menambahkan jaringan gol bagi melebihi bagi pasukan Regu dan X T Team.

Perlawanan terakhir bagi pasukan Regu adalah pada 4.4.2010 yang akan bertemu dengan pasukan KPJ ISH B. Keputusan seri sudah memadai untuk melayakkan ke Suku Akhir. Di atas kertas pasukan KPJ ISH B tidak lagi berpeluang untuk menempatkan tempat untuk peringkat seterusnya dan hanya sekadar bermain untuk pelengkap jadual. Ada2 sumber yang dipercayai, pasukan KPJ ISH B tidak berhasrat untuk hadir bagi untuk perlawanan dengan Regu fc. Adakah pasukan Regu berjaya memungut 3 mata penuh?? Sama2 kita nantikan..

Perlawanan penentuan atau perlawanan terkahir bagi pasukan X T Team adalah perlawanan dengan Reggae fc. Boleh diibaratkan sebagai perlawanan hidup dan mati kedua2 pasukan. Sekiranya menangnya X T Team, slot ke Suku Akhir adalah milik mereka. Jika menangnya pasukan Reggae Fc, peluang juga terbuka namun haruslah mencapai kemenangan bagi baki perlawanan yang ada. Jalan yang sukar harus ditempuh bagi kedua2 pasukan.

Kita saksikan pasukan manakah yang akan melayakkan bagi ke pusingan Suku Akhir. Kami sendiri akan berusaha sebaik mungkin untuk meletakkan Regu Fc berada dalam kelompok Suku Akhir. Insyaallah, seterusnya menjadi pasukan bukan pilihan yang akan membuat kejutan.

No comments:

HAKCIPTA TERPELIHARA WAN2DAY 2010