Friday, July 1, 2011

Mereka Yang Berubah... Alhamdulillah..


Kepada Allah kita kembali.
Saban ini, semakin ramai artis yang cenderong kepada jalan yang berliku kepada jalan yang mendekatkan diri kepada Allah Swt. Untuk perkongsian bersama, di mana beberapa artis yang telah mencari keredhaan Allah supaya meletakkan diri sepenuhnya untuk ketaqwaan pada Allah. 


Perubahan mereka-mereka ini merupakan motivasi untuk diri kita, agar terus beristiqamah dalam meletakkan diri dalam golongan orang2 Soleh. Bahkan memberi pengaruh untuk artis-artis lain yang masih belum melakukan perubahan. Alhamdulillah. Semoga berkekalanlah kita di atas nikmat Islam dan Iman hingga bertemunNYA. Dunia hiburan penuh melalaikan tanpa ada hubungan dengan Allah, dan mereka memilih jalan selamat untuk mencari keredhaan Allah.


Kita lebih suka dan gembira atas perubahan mereka, tp bagaimanakah perubahan kita..?

Sebahagian artis yang berubah dan masih beristiqamah di atas jalan dakwah.
Iwan Dangdut.

Bob Lokman

Azan Ruffedge
Sham Kamikaze
Amer Munawer Ruffedge
Ust Radzi Melissa

Allahyarham Fendi A TO Z

 InsyaALLAH untuk seketika ini. Mungkin masih ramai artis yang berubah daripada pengetahuan kita semua. Agar ianya terus bertambah, demi Islam terus mekar di bumi Malaysia. Skop dakwah adalah luas, artis-artis ini telah menggunakan platform mereka untuk terus mengajak masyarakat kepada kebaikan.

Jangan dipersoal dan dipertikai keikhlasan mereka. Bab ikhlas atau tidak, itu adalah rahsia Allah. Tutuplah mulut mereka-mereka yang masih memperlekehkan mereka yang ingin membuat kebaikan.

 

No comments:

HAKCIPTA TERPELIHARA WAN2DAY 2010