Monday, July 13, 2009

SELAMAT DIIJABKABULKAN..


ALhamdulillah..segalanya berjalan dengan lancar. Begitulah, di mana berakhirnya era bujang atau wakil bujang si teruna yang terakhir di pejabat kami dengan sekali lafaz serta di adakan pada hari utama Islam hari Jumaat. Majlis yang cukup sederhana dan simple selari mengikut kehendak agama mementingkan yang wajib. Akhirnya pejabat kami tiada lagi wakil2 bujang atau bujang terlajak melainkan pekerja2 luar sahaja..tu pun ada la dua tiga kerat je. Pengantin lelaki juga dapat mengubat luka di hati yang sudah terubat, dengan ubat yg umphh..Tahniah buat Abdul Rahman dengan pasangannya Hafsah yang selamat diijabkabulkan di Masjid Parit Buntar. Kata orang tua, lawannya orang dari Parit Buntar..



Catitan :


Dorg ni nak mengantor ke nak pi clubbing..
(bersiap2 di masjid Bgn Serai)


Barisan Naib Kadi dan Saksi..simple


Syaitan nak nangis dah..


*wak memulakan pembukaan dengan tarian zapin, giless.


Pak mertuanya mengakadkan, sekali nafas.perghh..lega.

*Selesai majlis akad nikah, kami bergerak menuju ke rumah pengantin perempuan untuk sesi menyarung cincin serta bergambar dan best sekali...MAkan..


*Eh man ni, masuk2 bilik je main acan2 dah..ish..


*haha..siap menari tu.


Confirm dah..lesen besor.

Ingat !! Bila berumahtangga sanggup melakukan perubahan dalam diri sendiri serta isteri.. Mudah2han berkekalan sehingga ke akhir hayat dan menjadi rumahtangga yang sentiasa menjaga ISLAM itu sendiri serta merupakan jalan lain untuk menjalankan kerja dakwah.. Sekarang baru berharga betapa pentingnyaMalam Isnin dan Malam Jumaat..Pahala beb...hehe

*Candid camera bukannya betul..

-wan2day-






2 comments:

Anonymous said...

selamat pengantin baru..

disaster! said...

salam!
ni kezen hafsah!
ya!
tadpt dtg wedding korang.
kt skul.
smoge bkekalan!
amin.

HAKCIPTA TERPELIHARA WAN2DAY 2010