Friday, September 24, 2010

PALESTIN - Netanyahu : Palestin wajib iktiraf Israel sebagai Negara Yahudi


(Komen di bawah.)

Jumaat ,24/09/2010 –
Perdana Menteri rejim Zionis menyatakan lagi gesaannya agar pihak Palestin mengiktiraf Israel sebagai sebuah negara Yahudi dan menegaskan bahawa pihaknya tidak sekali-kali akan menarik balik gesaan ini.

Kenyataannya itu diucapkan dalam satu mesyuarat ketua-ketua organisasi Yahudi di Amerika Syarikat. Netanyahu berkata bahawa Presiden Palestin, Mahmoud Abbas tidak boleh mencari alternatif lain kepada gesaan ini dan mesti mengumumkan secara terang-terangan yang pihak mengiktiraf Israel sebagai sebuah negara Yahudi kerana ianya adalah sebuah negara untuk bangsa Yahudi.

sumber : http://www.imemc.org
penterjemah : salwa

Wan2day - Memang gila ..!! Hang pecah masuk rumah orang, lepas tu minta tuan rumah iktiraf hang sebagai tuan rumah. Memang dasar @#%& kerajaan haram Israel. Ada orang kisah tak dengan kenyataan PM Haram ni..?? Hatta PBB dan sekutunya bahkan negara Arab sekeliling pun tak ambil kisah. Terang-terang punya kenyataan angkuh, dan tentulah kezaliman mereka sendiri ke atas rakyat Palestin. Tapi bukan kerajaan Hamas yang dilabelkan sebagai pengganas atau dalang dalam ancaman proses damai. Sudah berabad proses damai..hasilnya..??? Proses damai adalah merupakan jalan untuk menutup kejahatan Israel. Mahmoud Abbas...?? Angguk-angguk, turutkan aja...

Ingat sikit..!! Israel cukup takut dengan kebangkitan INTIFADA rakyat Palestin berbekalkan batu..

HIDUP PALESTINA !! SELAMATKAN AL-QUDS..

No comments:

HAKCIPTA TERPELIHARA WAN2DAY 2010