Sunday, December 20, 2009

KEPUTUSAN : REDZONE vs REGU FC

LIGA FUTSAL AHAD (PASSED)

REDZONE 1 VS REGU FC 12

AHAD 20 DISEMBER 2009
JAM 11.00 PG
SPORT PLANET IPOH



Ringkasan :
GOL2 telah dijaringkan oleh Wan 1 , Pedot 3 , Kie 1 , Jai 1 , Kecik 4 , Tevez 1 , Rushdi 1.. Penampilan kedua Kecik amat membanggakan yang berjaya membuat gerakan yang mampu menghasilkan jaringan besar. Namun kecik haruslah lebih memberi komitmen terhadap pasukan, hadir setiap sesi latihan dan perlawanan. Regu fc memerlukan khidmat 'lipas kudung' anda. Secara kesimpulannya, Kecik telah diangkat sebagai Man Of The Match untuk perlawanan kali ini.

Sedikit luahan dari aku, walaupun Regu Fc memperolehi kemenangan besar, namun terasa sedikit ketidakpuasan terhadap diri aku. Gaya dan kualiti permainan amat mendukacitakan. Terasa seolah2 aku tak layak bermain untuk perlawanan hari ini. Setelah dimuhasabahkan diri seketika, aku percaya akan kelemahan2 yang telah aku kenal pasti.Mungkin kegembiraan tidak terhingga untuk rakan seperjuangan, tapi tidak untuk aku. Mohon maaf untuk semua, terasa sungguh akan perlawanan kali ini... Regu..Regu..Regu

- Kemenangan ketiga adalah wajib, dan kami berjaya melaksanakan. Syukur di atas keurniaan yang tidak terhingga -

*Nantikan siaran tertunda pada posting akan datang.

No comments:

HAKCIPTA TERPELIHARA WAN2DAY 2010